• شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17
  • تهران، شهرک صنعتی خرمدشت
  • 021-28421270

قوانین و مقررات

شرایط و ضوابط استفاده از خدمات کارشناسی خودرو – لیفتونگ

شرایط و ضوابط استفاده از خدمات کارشناسی لیفتراک – لیفتونگ «این سند» کلیه حقوق و تعهدات کاربر و کارنامه در قبال یکدیگر را تعیین می‌کند. این سند، یک قرارداد لازم‌الاجرا بین لیفتونگ و کاربر است. استفاده از خدمات لیفتونگ، به این معنی است که کاربر با حقوق و تعهدات مندرج در این سند موافقت نموده است؛ لذا ضروری است پیش از استفاده این خدمات، این شرایط و ضوابط را به‌دقت مطالعه فرمایید.

۱- تعاریف و اصطلاحات

۱- لیفتونگ: کسب‌وکاری فعال در زمینه ارائه خدمات کارشناسی فنی، بدنه و مشاوره قیمت لیفتراک و ماشین آلات انبارداری می‌باشد.

2- کاربر: منظور تمامی اشخاصی هستند که با مراجعه به سایت لیفتونگ یا از طریق تماس تلفنی اقدام به ثبت درخواست کارشناسی لیفتراک می‌نمایند.

۴- اپلیکیشن/ سایت لیفتونگ: بستری (پلتفرم) برای انتشار انواع آگهی خریدوفروش لیفتراک های نو و کارکرده (دست‌دوم) و خدمات لیفتراک می‌باشد.

۵- کارشناس: افرادی هستند که پیروی ثبت درخواست کارشناسی توسط کاربر برای بررسی فنی و ظاهری لیفتراک از سوی مجموعه لیفتونگ برای انجام عملیات کارشناسی اختصاص داده می‌شوند.

۶- دارایی‌های فکری: شامل و نه محدود به تمامی متون، طرح‌های گرافیکی، رابط کاربری، رابط بصری، عکس، علائم تجاری، لوگو، کد‌های نرم‌افزار و ساختار و نحوه بیان و تنظیم مطالب و محتوای موجود در سایت لیفتونگ است.

۷- گزارش کارشناسی لیفتونگ: گزارشی کتبی است که توسط کارشناس لیفتونگ پس از بازدید از لیفتراک تهیه می‌شود. کاربر می‌تواند این گزارش را به‌صورت آنلاین نیز از طریق لینک ارسالی از طریق پیامک در سایت لیفتونگ مشاهده نماید.

۸- فورس ماژور: منظور از فورس ماژور، وقوع هرگونه حادثه خارجی، غیر قابل دفع و غیر قابل پیش‌بینی است که مستند به فعل یا ترک فعل هیچ‌یک از طرفین (لیفتونگ و کاربر) نباشد. از جمله مصادیق آن می‌توان به سیل، زلزله، آتش‌سوزی، جنگ، اعتصاب، بیماری‌های واگیردار و یا دیگر حوادث که موجب توقف در اجرای عملیات کارشناسی گردد یا آنکه اجرای عملیات را به‌رغم اعمال سعی و تلاش لازم به تأخير اندازد، اشاره نمود.

۲- شرایط استفاده

۱- به منظور دریافت خدمات لیفتونگ، کاربر می‌تواند از طریق سایت لیفتونگ یا تماس با شماره پشتیبانی کارنامه (02146889186) درخواست کارشناسی خود را برابر با مقررات این سند ثبت نماید.

۲- کاربر با ثبت درخواست کارشناسی لیفتراک از طرق اعلامی، می‌پذیرد که شرایط و قوانین حاضر را به صورت کامل و دقیق مطالعه نموده و پذیرفته است، لذا در آینده هرگونه اعتراض و یا ایرادی در این خصوص بلا اعتبار است. این شرایط و قوانین ممکن است در طول زمان حسب صلاحدید شرکت تغییر کند. استفادۀ کاربر از خدمات ما، پس از هر بار تغییر در این شرایط و قوانین، به معنی پذیرش این تغییرات است.
تبصره: هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبِت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود به منزله امضای الکترونیک و همانند امضای دست‌نویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم می‌‌نماید.

۳- به منظور استفاده از خدمات لیفتونگ، کاربر باید دارای حداقل سن ۱۸ سال تمام (برای اشخاص حقیقی) و واجد اهلیت قانونی باشد و به موجب حکم دادگاه از معامله به دلیل جنون یا سفه یا به هر دلیل دیگری منع نشده باشد.

۴- کاربر باید گذرواژه‌ای را كه به صورت رمز یکبار مصرف (OTP-One-time Password) برای او ارسال می‌شود به صورت محرمانه حفظ نماید و مؤکدا آن را در اختیار دیگران قرار ندهد.

۵- کاربر با درج شماره همراه خود در کارنامه می‌پذیرد که لیفتونگ پیامک‌های اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه برای وی ارسال نماید. در صورت تمایل، کاربر می‌تواند از طریق تماس با مرکز پشتیبانی درخواست نماید که ارسال این پیامک‌ها به وی قطع شود.

۸- گزارش کارشناسی لیفتونگ صرفاً برای مدت 72 ساعت پس از تاریخ صدور معتبر است.

۹-گزارش کارشناسی کارنامه صرفاً به منظور اطلاع کاربر از وضعیت سلامت دستگاه و دریافت مشاوره در امر خریدوفروش لیفتراک است.

۱۰- بدیهی است کارشناس لیفتونگ صرفاً در زمینه سلامت بدنه لیفتراک (و نه اصالت لیفتراک) اقدام به بررسی و اعلام نظر می‌نماید؛ لذا مسئولیت تشخیص اصالت و تطبیق شماره شاسی و بدنه لیفتراک و تعویضی بودن موتور لیفتراک و همچنین ممنوع‌المعامله بودن دستگاه یا مالک آن، بر عهده کارشناسان حقوقی مستقر در مراکز اسناد رسمی می‌باشد و لیفتونگ در این زمینه هیچ‌گونه مسئولیتی بر عهده ندارد.

۱۱- بدیهی است تضمین کارشناسی موضوع این سند، فقط شامل مواردی خواهد شد که در چارچوب بیان شده در این سند و با ثبت درخواست کاربر از طرق بیان شده صورت ‌گرفته باشد.

۳- شرایط کارشناسی خودرو

۱- کارشناسی خودرو منوط به حضور و همکاری کاربر است. در صورتی که کاربر، مالک لیفتراک نباشد همکاری مالک لیفتراک در هنگام حضور کارشناس لیفتونگ برای بررسی موارد فنی ضروری است.

۲- به منظور انجام کارشناسی، لیفتراک باید در مکانی که اطراف لیفتراک از هر سمت حداقل یک متر خالی پارک شده باشد.

۳- کارشناس لیفتونگ از دقت، تجربه و مهارت کافی برخوردار بوده و در حین بازدید از لیفتراک و انجام عملیات کارشناسی از ابزارهای دقیق و پیشرفته استفاده می‌نماید.

۴- کاربر در هنگام ثبت درخواست کارشناسی از طرق اعلامی، باید محل کارشناسی لیفتراک را به صورت دقیق مشخص و اعلام نماید. در صورت درخواست تغییر آدرس بعد از اعزام کارشناس از سوی لیفتونگ، تغییر آدرس به منزله درخواست جدید محسوب شده و هزینه کارشناسی پرداختی از سوی لیفتونگ ضبط خواهد شد. بدیهی است اعزام کارشناس به آدرس جدید درخواستی، مستلزم پرداخت هزینه و انجام هماهنگی مجدد است.

۵- تأخیر در آغاز فرایند کارشناسی به دلایل غیر منتسب به کارشناس لیفتونگ نظیر دیر رسیدن کاربر به محل مورد نظر برای انجام کارشناسی و یا مهیا نبودن شرایط مطلوب کارشناسی در محل مورد نظر بر عهده کاربر است و موجب افزایش هزینه کارشناسی دریافتی می‌شود. از زمان رسیدن کارشناس به آدرس اعلامی از سوی کاربر در زمان توافق شده، در صورت فراهم نبودن شرایط کارشناسی مانند عدم حضور مالک، آماده نبودن دستگاه، کارشناس برای مدت سی دقیقه برای فراهم شدن شرایط کارشناسی منتظر می‌ماند. در صورت فراهم نشدن شرایط و عدم رفع موارد مذکور بعد از این مدت، در صورتی كه کارشناس محل را ترک نکرده باشد به ازای هر سی دقیقه تأخیر در آماده شدن خودرو برای انجام عملیات کارشناسی، برابر با حداقل هزینه کارشناسی () به مبلغ نهایی کارشناسی افزوده و از کاربر اخذ خواهد شد. در صورت ترک محل از سوی کارشناس، کاربر ملزم است، تمامی هزینه کارشناسی را چنانچه قبلاً نپرداخته است به همراه هزینه تأخیر، پرداخت نماید و کارشناسی مجدد با ثبت درخواست جدید و پرداخت هزینه مجدد میسر خواهد بود.

۶- کاربر قبل از اجرای عملیات کارشناسی، باید به آسیب‌های قبلی، تغییرات، نقص‌ها و سایر ویژگی‌هایی که در انجام عملیات کارشناسی خودرو مؤثر است در صورت آگاه بودن اشاره کرده و مراتب را به کارشناس اطلاع دهد.

۷- در صورتی که برای انجام عملیات کارشناسی در بازه‌های زمانی توافق شده مشکلی پیش آید که مستند به فورس ماژور است، زمان کارشناسی مجدداً مورد توافق طرفین قرار خواهد گرفت.

۸- در صورتی که کاربر درخواست لغو کارشناسی را بدهد یا کارشناسی بنا به دلایلی منتسب به کاربر لغو شود، در صورت عدم اعزام کارشناس، هزینه‌ی کارشناسی پرداخت شده به کاربر عودت داده خواهد شد. در غیر این صورت لیفتونگ حق ضبط هزینه‌ی کارشناسی را برای خود محفوظ می‌دارد.

۹-کاربر متعهد است که تنها با شرکت در ارتباط بوده و با کارشناس به صورت جداگانه و مستقیم ارتباطی برقرار نکند. همچنین بعد از اتمام فرایند کارشناسی، برقراری هرگونه ارتباط با کارشناس به هر دلیلی مجاز نخواهد بود و کلیه ارتباطات باید از طریق شرکت صورت پذیرد. در صورتی که کاربر خارج از مندرجات این سند با کارشناس ارتباط برقرار نماید و یا کاربر بخواهد کارنامه را از روند عملیات کارشناسی حذف کرده و مستقیماً با کارشناس در تماس باشد، لیفتونگ مجاز و محق می‌باشد ضمن لغو قرار کارشناسی، مبلغ پرداخت شده جهت کارشناسی را نیز به عنوان خسارات قراردادی ضبط کند و حق شکایت و پیگیری قضایی در این موارد برای شرکت محفوظ است.

۱۰- هزینه کارشناسی به صورت دقیق از سوی لیفتونگ به کاربران اعلام می‌شود. پرداخت هرگونه وجهی از سوی کاربر به کارشناسان کارنامه خارج از مبلغ فوق‌الذکر در هر قالبی اعم از هدیه، انعام، پاداش و امثالهم ممنوع است.

۱۱- عملیات کارشناسی فقط برای لیفتراکی که درخواست کارشناسی برای آن ثبت و مشخصات آن در درخواست درج شده، انجام می‌شود.

۴- شرایط تضمین کارشناسی

۱- برابر با مفاد این سند، کارشناسی صورت گرفته از سوی کارشناس لیفتونگ را تضمین می‌نماید. در صورت اثبات تقصیر کارشناس لیفتونگ، شرکت یک و یا هر دو خسارت مذکور در این بند را حسب شرایط در وجه کاربر پرداخت خواهد نمود.

۱-۱- در صورت تحقق شرایط ذیل، شرکت به میزان دو برابر هزینه کارشناسی پرداخت شده توسط کاربر به لیفتونگ را به عنوان خسارت در وجه وی پرداخت می‌نماید.

اعلام ادعای اشتباه در کارشناسی توسط کاربر ظرف کمتر از ۴۸ ساعت از زمان صدور گزارش کارشناسی از طریق تماس با تلفن‌های پشتیبانی معرفی شده صورت گیرد، کلیه مستندات و تصاویر در خصوص ادعای اشتباه ظرف مدت فوق‌الذکر جهت بررسی از طرق اعلامی برای کارنامه ارسال گردد.

۱-۲- در صورت تحقق تمامی شرایط ذیل، شرکت تا سقف ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ (دویست میلیون) ریال بابت کارشناسی هر لیفتراک و صرفاً در خصوص بدنه و رنگ لیفتراک () را در وجه کاربر پرداخت می‌نماید.

تحقق شرایط موضوع بند ۱-۱ این ماده،

انتقال سند رسمی لیفتراک به نام خریدار خودرو ظرف کمتر از ۴۸ ساعت از زمان صدور گزارش کارشناسی،

جهل طرفین به وجود اشتباه در کارشناسی قبل از انتقال سند رسمی لیفتراک.

۲- در هر مورد، کارنامه پس از دریافت ادعای اشتباه در عملیات کارشناسی از سوی کاربر، موضوع را به صورت دقیق بررسی نموده و در صورت پذیرش اشتباه از سوی کارنامه و تحقق شرایط مذکور در بند فوق، خسارت برابر با هر مورد در وجه کاربر پرداخت می‌شود.

۳- در صورت عدم پذیرش ادعای اشتباه از سوی کارنامه و یا عدم توافق کارنامه و کاربر در خصوص میزان خسارت وارده شده به کاربر (موضوع بند ۲-۱)، موضوع برای حل‌وفصل به مرجع حل اختلاف موضوع ماده ۹ این سند ارجاع داده خواهد شد.

۴- این تضمین شامل اقلام مصرفی خودرو مانند لنت ترمز، روغن ترمز، فیلتر هوا، فیلتر بنزین، لاستیک و امثالهم و مسائل فنی نمی‌باشد. همچنین شامل بروز عیوبی که در اثر سرویس‌های دوره‌ای مانند تعویض روغن، لنت و غیره ممکن است به وجود آید نمی‌شود. علاوه بر این شرکت نسبت به جابه‌جایی آپشن و لوازم اضافی بعد از رویت کارشناس توسط کاربر مسئولیتی ندارد.

۵- این تضمین شامل مشکلاتی که قابل رویت نیست مانند وجود مواد غیراستاندارد در روغن موتور یا گیربکس، وجود ایراد در زیر شاسی، وجود ایراد در کفی صندوق‌هایی که کف‌پوش آن‌ها پیچ یا پرچ شده است و وجود مشکل در قسمت‌هایی از خودرو که در دید کارشناس نیست، نبوده و شرکت در این باره مسئولیتی بر عهده ندارد.

۶- ضمانت کارشناسی محدود به بدنه و رنگ خودرو مذکور (به استثنا شیشه خودرو) در گزارش کارشناسی کارنامه است و در صورت نامناسب بودن شرایط و یا عدم اجازه کاربر به منظور بررسی هر یک از موارد، مورد مذکور به دلیل عدم بررسی از سوی کارشناس، خارج از گارانتی قرار می‌گیرد و شرکت در قبال موارد بررسی نشده مسئولیتی بر عهده ندارد.

۷- کارشناسی شرکت به منظور تشخیص عیوب است و تعیین هزینه رفع عیوب بر عهده کارشناس نیست. کارشناس و شرکت نسبت به قیمت خودرو، موارد شکایتی، مخدوش بودن پلاک (تقلب در پلاک)، مشکلات حقوقی سند خودرو در خصوص نقل‌وانتقال مالکیت و امثالهم مسئولیتی نداشته و کاربر، کارشناس و شرکت را از هرگونه ادعایی (اعم از حقوقی و کیفری) مبری دانسته و حق هرگونه شکایت در این خصوص را از خود سلب و اسقاط نمود.

۸- هرگونه دست‌کاری و یا تغییر در خودرو پس از کارشناسی کارنامه، تضمین موضوع این سند را باطل می‌کند.

۵- سلب مسئولیت

۱-کارشناسان لیفتونگ گزارشی را به صورت شفاهی به کاربر ارائه نخواهند کرد و هرگونه گزارش کارشناسی یا اطلاعات بیان شده به صورت شفاهی از جانب کارشناسان به کاربر فاقد اعتبار بوده و در برابر شرکت قابل استناد نخواهد بود. در صورت درخواست کاربر، برگه کاغذی کارشناسی مبین ایرادات و وضعیت فنی و بدنه لیفتراک بعد از اتمام کارشناسی، صرفاً به کاربر درخواست‌کننده تحویل داده خواهد شد.

۲-کارکرد واقعی خودرو از جمله مواردی است که حتی در صورت اتصال دستگاه دیاگ می‌تواند مخفی بماند. به عبارتی امکان کم کردن کیلومتر خودرو به نحوی که قابل تشخیص توسط هیچ دستگاه دیاگی نباشد نیز وجود دارد؛ لذا کارشناس کارنامه، با استفاده از تجربه و تخصص خود، تنها قادر به تشخیص تقریبی کیلومتر بوده و امکان تشخیص دقیق کیلومتر مسافت پیموده شده وجود نخواهد داشت.

۳- رنگ شدگی یا تعویض سپرها، جلو پنجره، آینه بغل، چراغ‌ها، سینی زیر رادیاتور و رکاب‌ها تاثیری در قیمت خودرو ندارد؛ لذا در صورتی که آسیب در این بخش‌ها توسط کارشناس اظهار نشود، دلیلی بر وجود نقص در کارشناسی نمی‌باشد.

۴-کارشناسی قیمت خودرو توسط کارنامه صرفاً به منظور مشاوره بوده و مسئولیتی در رابطه با قیمت نهایی معامله و یا عدم انجام معامله متوجه شرکت نخواهد بود. کارشناسی قیمت توسط کارنامه فقط در صورت انجام عملیات کارشناسی به صورت کامل امکان‌پذیر است. در شرایطی که به هر دلیلی عملیات کارشناسی به صورت ناقص انجام شود، کارنامه امکان ارائه مشاوره در زمینه قیمت‌گذاری را نخواهد داشت.

۵- کارشناس کارنامه فقط عملکرد سیستم‌های فنی و امکانات (آپشن‌ها) را ارزیابی می‌کند و بابت بررسی مواردی از قبیل فول و یا نیمه‌فول بودن آپشن‌ها، وجود قطعات یا لوازم دست‌دوم (استوک) به جای قطعات اصلی و هرگونه مورد دیگری تعهدی بر عهده ندارد.

۶- تست رانندگی فقط با اجازه کاربر و در صورتی که به تشخیص کارشناس، شرایط از جهت زمان و مکان مساعد باشد انجام خواهد گرفت. برای انجام تست رانندگی توسط کارشناس، خودرو می‌بایست دارای بیمه‌نامه شخص ثالث معتبر بوده و به صورت فیزیکی یا آنلاین به رویت کارشناس برسد. همچنین حضور مالک در خودرو، حین انجام تست رانندگی الزامی است. در صورت جمع شرایط مذکور، خودرو حداکثر تا دنده سه و تا سرعت شصت کیلومتر بر ساعت رانده می‌شود و نتیجه‌ی بررسی فنی در گزارش کارشناسی منعکس می‌گردد.

۷- کارشناسی لیفتونگ ممکن است تحت تأثیر آب‌وهوا و شرایط نور، تمیزی داخل و بیرون لیفتراک در زمان کارشناسی قرار بگیرد. این عوامل که از کنترل کارشناس خارج بوده، می‌‌تواند دقت کارشناسی را کاهش داده و تشخیص مواردی مانند رنگ‌شدگی را برای چشم غیر مسلح سخت کند. بدین منظور برای جلوگیری از بروز خطاهای احتمالی و از آنجایی که ایجاد شرایط مطلوب کارشناسی به عهده کاربر است، حتما لازم است کاربر قبل از ثبت درخواست کارشناسی، ابتدا با مالک خودرو در خصوص شست و شوی خودرو در حد شست و شوی کارواشی، خشک و تمیز بودن بدنه خودرو، قرار دادن خودرو در مکانی که اطراف خودرو از هر سمت حداقل یک متر خالی باشد و فراهم کردن محیطی امن و به دور از آفتاب مستقیم و بارش برف و باران و دارای نور مناسب هماهنگی نماید. همچنین کارشناسی در شب فقط در صورت وجود نور کافی برای انجام عملیات کارشناسی، صورت خواهد گرفت. در صورت عدم تحقق شرایط مذکور، کارشناسی صورت نخواهد گرفت و کارنامه مسئولیتی بابت استرداد هزینه کارشناسی و برابر با بند ۵ ماده ۳ این سند عمل خواهد شد.

۸-کاربر حق هرگونه ادعا و اعتراض در خصوص موارد موضوع این بند را از خود سلب و ساقط نموده است.

۶- عواقب تخلف از شرایط

سوءاستفاده از خدمات لیفتونگ به هر شکل، سوءاستفاده از اختلال خدمات، استفاده از برنامه‌های مخرب و جاسوسی، تبانی به منظور اخذ خسارت و یا عودت هزینه کارشناسی، استفاده از ربات‌ها و هر نوع روش مخرب برای دسترسی به اطلاعات سایت و محتویات آن از طریق هر سیستم و شبکه، ایجاد اختلال و تحمیل بار اضافی به هر یک از سرویس‌ها و سرورهای لیفتونگ ممنوع است و کارنامه در صورت مشاهده چنین فعالیت‌هایی از راه‌های قانونی، مورد را پیگیری می‌کند. تأخیر در پیگیری موارد حاضر، به معنی انصراف از احقاق حقوق لیفتونگ نیست و مجموعه لیفتونگ در هر زمان به تشخیص خود می‌تواند موارد مذکور در این بند را پیگیری و اقدامات لازم را به منظور احقاق حقوق خویش برابر با قانون انجام دهد.

۷- مالکیت دارایی‌های فکری

۱-‌کلیه حقوق مادی و معنوی متصور در خصوص دارایی‌های فکری انحصاراً در مالکیت شرکت بوده و حق انحصاری بهره‌برداری از آن متعلق به شرکت است. هرگونه نقض این مالکیت از قبیل مهندسی معکوس، استفاده از علامت، استفاده از نام و عنوان اثر و سایر حقوق، حسب مورد موجب پیگرد حقوقی و کیفری خواهد بود.

۲- استفاده از خدمات کارنامه، هیچ‌گونه حق مالکیت مادی و معنوی برای کاربر به وجود نمی‌آورد.

۸- مرجع حل اختلاف

۱- کلیه اختلافات و دعاوی ناشی از این سند (قرارداد) و یا راجع به آن از جمله انعقاد، اعتبار، فسخ، نقض، تفسیر یا اجرای آن در ابتدا از طریق صلح و سازش فصل خواهد شد. چنانچه اختلافات از این طریق حل‌وفصل نگردد، موضوع به مرکز داوری اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران ارجاع می‌گردد تا مطابق با قانون اساسنامه و آئین داوری آن مرکز با رأی یک نفر داور به‌صورت قطعی و لازم‌الاجرا حل‌وفصل گردد. داور علاوه بر مقررات حاکم، عرف تجاری مربوطه را نیز مراعات خواهد نمود. شرط داوری حاضر، موافقت‌نامه‌ای مستقل از این سند تلقی می‌شود و در هر حال لازم‌الاجرا است.

۲- در صورتی که ادعای کاربر نادرست باشد، مکلف به پرداخت کلیه هزینه‌های مربوط به فرایند داوری است و چنانچه کارنامه محکوم به پرداخت خسارت تا سقف مذکور در این سند گردد، مکلف به پرداخت هزینه‌های مربوط به داوری نیز خواهد بود. طریقه ابلاغ رأی داوری از طریق ارسال با پست سفارشی است.

۹- سایر شرایط

۱-اگر بخشی از مفاد، شرایط، حقوق یا تعهدات مندرج در این سند نامعتبر، غیرقانونی یا غیر قابل اجرا شود یا به واسطه مقررات قانونی و ضوابط حاکم اجرای بخشی از سند حاضر ناممکن گردد، تنها همان بخش از مفاد سند نامعتبر، غیرقانونی، غیر قابل اجرا و ناممکن شده و با امکان قابلیت انفکاک در مفاد آن، سایر بخش‌های سند کمافی‌السابق لازم‌الاجرا است.

۲-عدم اعمال یا تأخیر در اعمال هر یک از حقوق و اختیارات مندرج در این سند، تحت هیچ عنوانی به منزله انصراف از آن حقوق یا اختیارات و همچنین اعمال برخی از حقوق و اختیارات به منزله انصراف از سایر حقوق و اختیارات تلقی نمی‌گردد و لیفتونگ می‌تواند هر زمان مطابق با مندرجات این سند، حقوق و اختیارات خود را اعمال نماید.

۱۰- تغییرات این سند

محتوای این سند دائمی نیست و ممکن است مطابق شرایط و اوضاع‌واحوال و صلاحدید شرکت تغییر کند. کاربر می‌تواند با مراجعه به سایت لیفتونگ از آخرین نسخه به روز شده این سند آگاهی یابد در صورت عدم موافقت کاربر با شرایط استفاده جدید، وی باید به استفاده‌ی خود پایان دهد و بدین ترتیب عدم موافقت خود را اعلام نماید.

کارشناسی لیفتراک